تولید و عرضه سنگ های ساختمانی

  • ۰
  • ۰

یکی از مواردی که امروزه در صنعت سنگ با آن روبرو می باشیم استفاده از سنگ اسلب در پروژه های ساختمانی توسط کارفرمایان و پیمانکاران می باشد. اما برای آنکه استفاده از سنگ اسلب برای پروژه های ساختمانی بصرفه باشد نیاز خواهد بود تا نکات مهمی را در خرید سنگ اسلب مدنظر قرار دهید.

مسائلی ممکن است ذهن شما را درگیر نماید که می تواند تنوع رنگ و طرح سنگ ساختمانی / استفاده از سنگ خارجی یا سنگ ایرانی / استفاده از سنگ تیره یا روشن باشد.

اینها نمونه ای از انتخاب هایی است که باید توسط کارفرمایان و یا پیمانکاران و یا طراحان در پروژه های ساختمانی انجام گیرد. سنگ ساختمانی دارای تنوع بسیار بالایی می باشد و از زمانی که سایز بزرگ سنگ ساختمانی که سنگ اسلب وارد صنعت سنگ شد تنوع بیشتری نیز در پروژه های ساختمانی بوجود آمد.

سنگ اسلب دارای کیفیت بالایی در فرآوری سنگ می باشد و زیبایی و جلوه آن زمانی مشخص می گردد که از آن بصورت کامل در طراحی های داخل ساختمان استفاده گردد. طرح هایی منحصر به فرد که می توان برای این منظور از سنگ اسلب خارجی و سنگ اسلب ایرانی استفاده نمود.

البته باید در نظر داشته باشید که خرید سنگ اسلب متفاوت از خرید سنگ های سایز کوچک سنگ ساختمانی می باشد و دارای مزایا و سختی هایی نیز خواهد بود. یکی از مهم ترین مواردی که درباره سنگ اسلب وجود دارد قیمت متفائت آن با دیگر سایزها می باشد. سنگ اسلب با ابزارها و ماشین آلات پیشرفته ای فرآوری می گردد که کیفیت آن را بسیار متفاوت از بقیه سایزها می نماید از این قیمتی بالاتر برای سنگ اسلب در نظر گرفته می شود.

البته از سنگ اسلب بیشتر در فضاهای بزرگ پروژه های ساختمانی استفاده می گردد و در این صورت می توان سنگ اسلب را با سایزهای بزرگ برش داد که پرتی سنگ را بسیار پایین می آورد. به عنوان سنگ لابی نیز از سنگ اسلب استفاده می گردد که با آن طرح هایی چون سنگ بوکمچ و فورمچ را پدید می آورند

  • ۹۸/۱۱/۱۸
  • محمد میرزایی

خرید سنگ اسلب

سنگ اسلب

سنگ ساختمانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی