تولید و عرضه سنگ های ساختمانی

  • ۰
  • ۰

یکی از انواع سنگ ساختمانی سنگ خارجی می باشد که دارای تنوع بالایی می باشد و دسته های گوناگونی را در بر می گیرد که برای نمونه می توان سنگ مرمریت خارجی و سنگ گرانیت خارجی را نام برد. هریک از دسته های سنگ خاجی دارای طرح ها، رنگ ها و نقش های گوناگونی می باشند که با سایز سنگ اسلب وارد کشور می گردند.

نتیجه مثبتی که واردات سنگ خارجی برای صنعت سنگ ایران به همراه داشته است پیشرفت روزافزون این صنعت بوده است. به گونه ای که با دیدن کیفیت سنگ خارجی و نحوه فرآوری سنگ اسلب ساختمانی تولیدات سنگ ایران رو به استانداردهای بین المللی نهاد.

هم اکنون ایران نیز یکی از صادرکنندگان اصلی سنگ ساختمانی در دنیا به شمار می آید و صادرات سنگ ایران یکی از ضروری ترین موارد برای تولید سنگ اسلب می باشد.

تنوعی که سنگ گرانیت خارجی دارا می باشد حتی از سنگ مرمریت خارجی نیز بیشتر می باشد. از دسته رنگ های سنگ گرانیت خارجی می توان به سنگ گرانیت مشکی / سنگ گرانیت سفید / سنگ گرانیت آبی / سنگ گرانیت طلایی / سنگ گرانیت سبز / سنگ گرانیت قهوه ای و... اشاره نمود.

تا به امروز فعالیتی در کشور برای فرآوری سنگ اسلب گرانیت صورت نگرفته است که دلیل آن هزینه بالای این کار می باشد. از دسته سنگ گرانیت می توان سنگ گرانیت آبی نروژ / سنگ گرانیت گلدن پرسا / سنگ گرانیت گلکسی / سنگ گرانیت پالومینو / سنگ گرانیت لابرادوریت / سنگ گرانیت دلیکاتوس / سنگ گرانیت بلک کازمیک و... را نام برد.

یکی از خصوصیاتی که سنگ مرمریت خارجی دارا می باشد لطافتی می باشد که در طرح های آن دیده می شود. سنگ مرمریت نیز همچون سنگ گرانیت از رنگ بندی متنوعی برخوردار می باشد که برای نمونه می توان سنگ مرمریت سبز / سنگ مرمریت مشکی / سنگ مرمریت کرم / سنگ مرمریت موج پیچ / سنگ مرمریت بوکمچ و... را نام برد.

از دسته سنگ های مرمریت که از محبوبیت بالایی برخوردار می باشند می توان به سنگ مرمریت اسپانیا / سنگ مرمریت ترکیه / سنگ مرمریت ایتالیا و سنگ مرمریت چین اشاره نمود.

از نمونه سنگ خارجی می توان به سنگ مرمریت امپرادور لایت / سنگ مرمریت امپرادور دارک / سنگ مرمریت لته ترکیه / سنگ مرمرت بلک دراگون / سنگ سوفیا ترکیه / سنگ رین فارست و... اشاره نمود.

یکی از سنگ های ویژه ای که ایران در تولید آن تخصص دارد سنگ مرمر و یا همان سنگ انیکس می باشد که هم در صادرات سنگ و هم داخل کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی