تولید و عرضه سنگ های ساختمانی

  • ۰
  • ۰

ایران کشوری است که دارای معادن بسیاری را برای استخراج سنگ ساختمانی دارا می باشد. یکی از دسته های اصلی سنگ های ساختمانی، سنگ تراورتن می باشد که به صورت گسترده ای در ایران تولید می گردد و انواع مختلفی را در بر می گیرد.

از انواع مختلفی که سنگ تراورتن دارا می باشد می توان به سنگ تراورتن عباس آباد / سنگ تراورتن حاجی آباد / سنگ تراورتن آبگرم / سنگ تراورتن آتشکوه / سنگ تراورتن دره بخاری و... اشاره نمود.

از دیگر سنگ هایی که از دسته سنگ تراورتن می باشد سنگ تراورتن شکلاتی است که دارای انواع متفاوتی می باشد. سنگ تراورتن شکلاتی آقامحمدی، سنگ تراورتن شکلاتی یزد، سنگ تراورتن شکلاتی کاشان و سنگ تراورتن شکلاتی ترشاب از این دست می باشند.

معدن سنگ تراورتن شکلاتی آقامحمدی در شهر کاشان واقع شده است. این سنگ به عنوان معروف ترین سنگ تراورتن شکلاتی شناخته گشته است.

سنگ تراورتن شکلاتی یزد دارای رنگ تیره ای می باشد که مایل به قهوه ای است. همچنین این سنگ دارای هزینه تولید بالایی می باشد که دلیل آن استفاده بالای رزین برای فرآوری این سنگ می باشد.

شما می توانید خرید انواع سنگ ساختمانی را از طریق وبسایت ایمکس استون به انجام رسانید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی