تولید و عرضه سنگ های ساختمانی

  • ۰
  • ۰

سنگ ساختمانی یکی از موارد پراستفاده در پروژه های ساختمانی می باشد که برای این امر می توان از سنگ ایرانی و سنگ خارجی استفاده نمود. سنگ خارجی چندسالی می باشد که وارد بازار فروش شده است از تقاضای بالایی نیز برخوردار می باشد.

از دلایل استفاده از سنگ های خارجی در ابتدای امر سایزهای بزرگ سنگ که به سنگ اسلب معروف می باشند بوده است و پس از آن تنوع بسیار بالای سنگ های خارجی است که بسیاری از افراد را به سوی خود جذب نموده است. دسته های مختلفی همچون سنگ گرانیت / سنگ مرمریت و سنگ انیکس از خارج وارد کشور می گردند.

منشا و معادن سنگ های خارجی کشورهایی همچون ترکیه / اسپانیا / برزیل / ایتالیا و چین می باشند. البته سنگ ایران خود نیز دارای دسته های مختلف می باشد که هر یک دارای انواع بسیاری نیز می باشند و بدلیل قیمت پایین تر سنگ ایران، استفاده از آن نیز بیشتر می باشد.

یکی از مواردی که از انواع سنگ ساختمانی می توان برای این منظور استفاده نمود سنگ کابینت می باشد ولی بدلیل تنوع سنگ خارجی می توان جلوه بیشتری به فضای آشپزخانه داد. از سنگ های خارجی که استفاده از آن ها بسیار مرسوم شده است می توان به موارد زیر اشاره نمود:

سنگ امپرادور دارک و سنگ امپرادور لایت / سنگ لته / سنگ کماگلد / سنگ گلکسی / سنگ دلیکاتوس / سنگ آیسی فروزن / سنگ آیس فلاور / سنگ بلک کازمیک / سنگ نگرو / سنگ گرانیت سفید و قرمز / سنگ گرانیت طلایی / سنگ آیسی فروزن

از این سنگ ها علاوه بر سنگ کابینت برای کارهای دکوراتیو نیز مورد استفاده قرار گرفته می شود. شما از سنگ خارجی با دلایل مختلفی می توانید به عنوان سنگ کابینتی استفاده نمایید که عبارتند از:

تنوع بی نظیر طرح و رنگ سنگ خارجی

ابعاد بزرگ تر سنگ خارجی در سایز سنگ اسلب

مقاومت بالاتر سنگ های گرانیت خارجی

قابل اجرا بود انواع ابزارهای سنگ کابینت بر روی سنگ خارجی

 

سنگ های خارجی دارای رنگ های مختلفی در پس زمینه خود می باشند که این انتخاب را برای فضای مورد نظر شما ساده تر می نماید. برای مثال سنگ آیسی فروزن با زمینه سفید / سنگ مولتی کالر با زمینه قرمز / سنگ گلکسی با زمیه مشکی و سنگ کماگلد با زمینه طلایی می باشند.

  • ۹۸/۰۹/۱۲
  • محمد میرزایی

سنگ خارجی

سنگ های خارجی

سنگ کابینتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی