تولید و عرضه سنگ های ساختمانی

  • ۰
  • ۰

یکی از سنگ هایی که در دسته اصلی سنگ تراورتن قرار دارد و از معادن سنگ ایران استخراج می گردد سنگ عباس آباد است. این سنگ دارای طرفداران بسیاری در ایران و خارج از ایران دارد از همین رو صادرات سنگ تراورتن عباس آباد نیز به صورت گسترده ای صورت می گیرد.

سنگ تراورتن عباس آباد به دو صورت یافت می گردد که البته بر اساس برش این سنگ می باشد:

سنگ تراورتن عباس آباد بی موج

سنگ تراورتن عباس آباد موج دار

 

از خصوصیات سنگ عباس آباد می توان به شکننده بودن آن اشاره نمود که این مسئله باعث می گردد تا دور ریز بیشتری داشته باشد.

مواردی که بیان شد همگی باهم باعث بالا بودن نسبی قیمت سنگ عباس آباد بوده و هست. البته امروزه تا حدودی این اتلاف کمتر شده است که دلیل آن استفااده از دستگاه های مدرن و به روز در صنعت سنگ می باشد.

سنگ تراورتن عباس آباد دارای سورت های مختلفی می باشد که این مسئله جدای از موج دار یا بی موج بودن این سنگ می باشد. عوامل دیگری که باعث به وجود آمدن سورت های دیگر از سنگ تراورتن عباس آباد می شود کم و زیاد شدن خط های ریگی و یا ریز و درشت شدن موج ها بر روی سطح آن می باشد.

سنگ عباس آباد در بازار با نام های دیگری نیز شناخته می گردد که اعم است از سنگ عباس آباد سفید، سنگ عباس آباد کرم، سنگ عباس آباد دنده گاوی، سنگ عباس آباد اسفندیاری. استفاده از این سنگ در نمای ساختمان به دلیل روشنایی و سفیدی آن می تواند جلوه ای خاص و چشم نواز به پروژه ساختمانی شما ببخشد.

خرید سنگ عباس آباد می تواند به دو صورت انجام گیرد که خرید سنگ به صورت تک دسته و خرید سنگ به صورت دپو می باشد. شما همچنین می توانید از سنگ تراورتن عباس آباد در پروژه ها با نمای ترکیبی نیز استفاده نمایید که در این خصوص می توان از سنگ هایی همچون سنگ طرح چوب، سنگ شکلاتی، سنگ تکاب و آجر در کنار سنگ تراورتن عباس آباد استفاده نمود.

مجموعه ما دارای انواع سورت های سنگ عباس آباد می باشد که با حضور در آن جا می توانید سورت مورد نظر برا پروژه ساختمانی خود را انتخاب نمایید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سنگ ساختمانی با ما در تماس باشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی